Sākumlapa
 
Kas ir EDS?
 
EDS iespējas

Izmantojot EDS, Jūs varat:

  • elektroniski sagatavot iesniedzamos pārskatus un deklarācijas (pievienojot iepriekš sagatavotu failu ar pārskata vai deklarācijas datiem vai aizpildot interneta formu);
  • apskatīt un labot ievadīto dokumentu;
  • dzēst ievadīto dokumentu;
  • izdrukāt ievadīto dokumentu;
  • kopēt iepriekšējā taksācijas periodā iesniegto dokumentu, lai izveidotu jaunu dokumentu ar iepriekšējā dokumenta datiem;
  • iesniegt pārskatu un deklarāciju precizējumu;
  • ievadītos dokumentus kārtot pēc dažādiem parametriem;
  • atlasīt konkrētu dokumentu kopu pēc norādītajām pazīmēm;
  • pārbaudīt ievadīto datu pareizību;
  • izvēlnē “Lietotāju rokasgrāmata” jebkurā brīdī atrast īsu pamācību darbam ar EDS;
  • izvēlnē “Metodiskie materiāli” iegūt informāciju par konkrētās deklarācijas aizpildīšanas kārtību;
  • elektroniski parakstīt un iesniegt sagatavoto dokumentu (pēdējais solis deklarāciju iesniegšanas gaitā – kad deklarācija ir parakstīta, tā tiek nosūtīta uz VID datubāzēm);
  • sekot līdzi, vai iesniegtie dokumenti ir pieņemti un iekļauti VID datubāzē;
  • reģistrēt kvīšu un biļešu numurus;
  • pārbaudīt Eiropas Savienības (ES) darījumu partneru pievienotās vērtības nodokļa (PVN) reģistrācijas datus;
  • pārbaudīt ES darījumu partneru akcīzes numuru derīgumu;
  • pieteikties padziļinātās sadarbības programmai.

Informācija atjaunota: 21.02.2013

© Valsts ieņēmumu dienests, 2005
Smilšu iela 1, Rīga, LV-1978