Sākumlapa
 
Nodokļu grāmatvedība
 
Sākumlapa / Noderīgi / Jautājumi un atbildes / Nodokļu grāmatvedība
Kā lietotājam jārīkojas, beidzot lietot kases aparātu, kases sistēmu, specializēto ierīci vai iekārtu?

Jautājums:

Kā lietotājam jārīkojas, beidzot lietot kases aparātu, kases sistēmu, specializēto ierīci vai iekārtu?


Atbilde:

Pēc lēmuma pieņemšanas par kases aparāta, kases sistēmas, specializētās ierīces vai iekārtas lietošanas izbeigšanu nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanai lietotājs:

  • 10 dienu laikā izsauc apkalpojošo dienestu, kur apkalpojošā dienesta atbildīgā persona noņem plombas no attiecīgās kases aparāta, kases sistēmas, specializētās ierīces vai iekārtas un veic ierakstu tehniskajā pasē, norādot nedzēšamās elektroniskās vai summārās atmiņas kopsummu, plombu noņemšanas iemeslus, datumu un laiku;
  • 15 dienu laikā iesniedz Valsts ieņēmumu dienestā rakstisku iesniegumu par izslēgšanu no Valsts ieņēmumu dienesta vienotās datu bāzes un tehnisko pasi attiecīgas atzīmes veikšanai.

(Ministru kabineta 02.05.2007. noteikumu Nr.282 "Nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču un iekārtu lietošanas kārtība” 26.punkts un 104.punkts)


Atpakaļ
Informācija atjaunota: 22.06.2011

© Valsts ieņēmumu dienests, 2005
Smilšu iela 1, Rīga, LV-1978