Aicinām novērtēt VID pakalpojumu kvalitāti

 Publicēts: 20.01.2020. 10.54


Apakšsadaļu izvēlne

Lai noskaidrotu Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) klientu apmierinātību ar iestādes sniegtajiem pakalpojumiem nodokļu un muitas jomā, arī šogad aicinām iedzīvotājus atbildēt uz dažiem jautājumiem par iestādes pakalpojumiem un to kvalitāti.

Aptauja tiks veikta elektroniski, nosūtot aptaujas anketu uz e-pasta adresi. Tas nozīmē, ka šī gada janvārī vismaz 1000 nejauši izvēlēti VID klienti savā e-pastā saņems VID izsūtītu uzaicinājumu piedalīties VID klientu apkalpošanas kvalitātes pētījumā un saiti uz aptaujas anketu. Būsim ļoti pateicīgi, ja veltīsiet apmēram 8-10 minūtes un aizpildīsiet aptaujas anketu, jo mums ir svarīgs ikviens viedoklis par to, vai un cik lielā mērā mūsu klienti ir apmierināti ar VID sniegtajiem pakalpojumiem un informāciju. Ja savā e-pastā neesat saņēmis VID uzaicinājumu, bet vēlaties izteikt viedokli - aptaujas anketa pieejama ŠEIT.

Jūsu atbildes gaidām līdz 31.01.2020.

Vēršam uzmanību, ka visa aptaujas laikā sniegtā informācija tiks izmantota tikai pētījuma vajadzībām. Mēs garantējam pilnīgu respondentu anonimitāti. Iegūtā informācija tiks analizēta tikai apkopotā veidā.

Jau iepriekš pateicamies par izpratni un aptaujai veltīto laiku!

Ja, aizpildot aptaujas anketu, rodas kādas neskaidrības vai problēmas, lūdzu, sazinieties ar VID Sabiedrisko attiecību daļas speciālisti Artu Krēsliņu (e-pasts: VIDaptaujas [at] vid.gov.lv, 67122667).