Apstiprināts VID ģenerāldirektora vietnieks muitas jomā, Muitas pārvaldes direktors

 Publicēts: 07.05.2019. 11.54


Apakšsadaļu izvēlne

Šī gada 2019. gada 7. maijā VID ģenerāldirektora vietnieka muitas jomā, Muitas pārvaldes direktora amatā ir apstiprināts līdzšinējais VID Muitas pārvaldes direktora vietnieks Raimonds Zukuls.

“Raimonds Zukuls ir pieredzējis, profesionāls muitas speciālists. Viņam jānodrošina ātrs, efektīvs muitas darbs, vienlaikus apkarojot kontrabandas preču plūsmu caur Latviju,” norāda VID ģenerāldirektore Ieva Jaunzeme.

VID ģenerāldirektora vietniekam muitas jomā, Muitas pārvaldes direktoram ir jāīsteno muitas politika, jāplāno Muitas pārvaldes darbs un attīstības pasākumi, jāpilnveido muitas darba metodes, jāveicina kvalitatīvs un ātrs muitošanas process, jāsadarbojas ar citām radniecīgām iestādēm un organizācijām gan Latvijā, gan ārvalstīs, kā arī jāveic citi amatam noteiktie pienākumi.

Kā norāda Raimonds Zukuls: Manuprāt, galvenos attīstības virzienus, pirmkārt, nosaka nepieciešamība pēc kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanas muitas klientiem, nodrošinot ātru un ērtu preču muitošanu un robežšķērsošanu. Vienlaikus mums jāvērš pastiprināta uzmanība ēnu ekonomikas apjoma samazināšanai, efektīvi īstenojot kontrabandas apkarošanas pasākumus”.

R.Zukuls arī uzsver, ka izvirzīto mērķu sasniegšanai būtiska ir informācijas sistēmu un muitas tehniskā aprīkojuma pilnveidošana, kā arī kontrolētas vides un iekšējās kontroles uzlabošana. “Mērķu sasniegšanā nepieciešama katra muitas darbinieka iesaiste un atdeve - profesionāls, labi motivēts kolektīvs būs mana galvenā prioritāte”- tā R.Zukuls.

R.Zukuls ir absolvējis Rīgas Tehnisko universitāti, iegūstot profesionālo maģistra grādu ekonomikā. VID muitas jomā R.Zukuls strādā kopš 1998.gada.

Kā informējām iepriekš, uz šo amatu VID tika izsludināta iekšējā pretendentu savstarpējā izvērtēšana, lai primāri sniegtu izaugsmes un profesionālās pilnveidošanās iespējas zinošākajiem un pieredzes bagātākajiem iestādes darbiniekiem ar pārliecinošu redzējumu par jomas prioritātēm un attīstību.