Darba devējiem jāinformē VID par saviem darbiniekiem izmaksātajām summām

 Publicēts: 12.03.2018. 11.32


Apakšsadaļu izvēlne

Lai nodrošinātu iedzīvotājiem iespēju korekti aizpildīt Gada ienākumu deklarāciju un precīzi aprēķināt atmaksājamo summu, Valsts ieņēmumu dienestam ir nepieciešami dati no darba devējiem par darbiniekiem izmaksātajām summām. Aicinām visus darba devējus, kuri to vēl nav izdarījuši, VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā iesniegt “Paziņojumu par fiziskai personai izmaksātajām summām”.

Atgādinām, ka visiem darba devējiem, pie kuram darbinieki nostrādājuši pilnu 2017. gadu, paziņojums par fiziskai personai izmaksātajām summām bija jāiesniedz Valsts ieņēmumu dienestā līdz šī gada 1. februārim. Savukārt, ja darbinieks nav nostrādājis līdz 2017.gada beigām, paziņojums par fiziskajai personai izmaksātajām summām jāiesniedz Valsts ieņēmumu dienestam līdz tā mēneša 15. datumam, kas seko darba attiecību izbeigšanās mēnesim vai mēnesim, kurā darbinieks ir bijis nodarbināts steidzamos, īslaicīgos vai vienreizējos darbos.

Savlaicīga un korekta “Paziņojumu par fiziskai personai izmaksātajām summām” iesniegšana ir ļoti būtiska Gada ienākumu deklarācijas aizpildīšanai un nodrošina iedzīvotājiem savlaicīgu pārmaksātā iedzīvotāju ienākuma nodokļa atmaksas procesu.

Dokuments “Paziņojumu par fiziskai personai izmaksātajām summām” pieejams VID EDS strukturētā dokumenta veidā sadaļā “Dokumenti/No veidlapas/Iedzīvotāju ienākuma nodoklis”.

Plašāka informācija pieejama VID tīmekļa vietnes sadaļā “Nodokļi/Iedzīvotāju ienākuma nodoklis/Informatīvie un metodiskie materiāli/Pārskatu un deklarāciju aizpildīšana/Paziņojums par fiziskai personai izmaksātajām summām iesniegšanu un precizēšanu”. 

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā ar VID iespējams sazināties, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, vēršoties jebkurā VID klientu apkalpošanas centrā vai arī sūtot savu jautājumu, izmantojot VID tīmekļa vietnes sadaļu Kontakti/ “Sazinies ar mums” vai arī VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā.

Informācija presei