Iedzīvotāji atzīst Valsts ieņēmumu dienestu par labāko klientu apkalpošanas jomā

 Publicēts: 08.12.2016. 07.54


Apakšsadaļu izvēlne

Šī gada 7. decembrī Ministru kabinetā notika Klientu apkalpošanas gada balvas valsts pārvaldē “TEICAMS PIEMĒRS 2016” svinīgais apbalvošanas pasākums. Tajā klientu apkalpošanas gada balvu “Teicams piemērs” kā visatzinīgāk novērtētākā valsts pārvaldes iestāde saņēma Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu apkalpošanas centrs. Klientu apkalpošanas gada balvu “Teicams piemērs” kā otrā visatzinīgāk novērtētākā valsts pārvaldes klientu apkalpošanas darbiniece saņēma arī Ilona Zorova, VID Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore. Vēl 11 VID darbinieces saņēma Ministru prezidenta Pateicības rakstu par profesionalitāti un atsaucību, ko atzinīgi novērtējuši iedzīvotāji.

VID ģenerāldirektore Ilze Cīrule: “Mēs pateicamies ikvienam iedzīvotājam, kurš steidzīgajā ikdienā tomēr atrada mirkli laika un veltīja atzinīgus vārdus Valsts ieņēmumu dienesta darbiniekiem un viņu darbam. Kvalitatīva klientu apkalpošana apvienojumā ar laipnu un pozitīvu attieksmi arī turpmāk būs mūsu prioritāte ceļā uz Valsts ieņēmumu dienestu kā klientiem visdraudzīgāko valsts pārvaldes iestādi Latvijā.”

Ministru prezidenta pateicības rakstu saņēma:

  • Olga Gordijenko-Krūmiņa (Nodokļu pārvaldes Informatīvā tālruņa daļa);

  • Ina Daškevica (Nodokļu pārvaldes Bauskas klientu apkalpošanas centrs);

  • Aija Bekina- Afanasjeva (Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļa);

  • Tatjana Senkāne (Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmā klientu apkalpošanas nodaļa);

  • Sarmīte Robiņa (Nodokļu pārvaldes Talsu klientu apkalpošanas centrs);

  • Jaroslava Kružkova (Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļa);

  • Brigita Skrabiņa (Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmā klientu apkalpošanas nodaļa);

  • Agita Dīvāne (Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmā klientu apkalpošanas nodaļa);

  • Alevtīna Petrovska (Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmā klientu apkalpošanas nodaļa);

  • Lolita Brīvule (Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmā klientu apkalpošanas nodaļa);

  • Rita Voitiņa (Nodokļu pārvaldes Ogres klientu apkalpošanas centrs).

Klientu apkalpošanas gada balvas valsts pārvaldē “TEICAMS PIEMĒRS 2016” svinīgajā apbalvošanas pasākumā piedalījās un apbalvotās darbinieces sveica arī ģenerāldirektore Ilze Cīrule, attiecīgo klientu apkalpošanas centru vadītāji, kā arī iecienītie mākslinieki Lilita Ozoliņa, Intars Busulis un Lauris Subatnieks.

Svinīgais apbalvošanas pasākums notika 2016. gada 7. decembrī plkst.14.00 Ministru kabineta Preses konferenču zālē. Tā laikā ministru prezidents Māris Kučinskis pasniedza Klientu apkalpošanas gada balvu “Teicams piemērs 2016” trim atsaucīgākajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, par kuriem iedzīvotāji šogad atdevuši visvairāk balsu.

Ar Klientu apkalpošanas goda balvas svinīgo pasniegšanas ceremoniju tiek noslēgts otrais “Laba servisa kustība valsts pārvaldē” kampaņas gads. Laba servisa kustību valsts pārvaldē organizē Valsts kanceleja, turpinot ilgtspējīgo iniciatīvu "Mazinām slogu kopā!". Tās mērķis ir attīstīt un stiprināt uz klientu orientētu kultūru, ikvienam iedzīvotājam nodrošinot tiesības saņemt augsta līmeņa apkalpošanas servisu un kvalitatīvus pakalpojumus, atbilstoši Klientu apkalpošanas rokasgrāmatā minētajiem standartiem. Plašāka informācija par iniciatīvu pieejama Ministru kabineta mājaslapā.

Laba servisa kustības video 

Savukārt laureātu video pieejami Valsts Kancelejas Youtube kontā

Fotogalerija no pasākuma

Informācija presei