VID Dobeles klientu apkalpošanas centrā elektroenerģijas padeves traucējumu dēļ nav pieejami vairāki pakalpojumi

 Publicēts: 29.05.2013.


Apakšsadaļu izvēlne

Valsts ieņēmumu dienests (turpmāk – VID) vērš uzmanību, ka šodien,  2013.gada 29.maijā, VID Dobeles klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 10b, Dobelē ir traucēta elektroenerģijas padeve. To ir plānots pilnībā atjaunot aptuveni ap pulksten 13.00.

VID Dobeles klientu apkalpošanas centrs ir pieejams apmeklētājiem kā ierasts, proti, no 09.00 – 17.00, taču jāņem vērā, ka elektroenerģijas padeves traucējumu dēļ iedzīvotājiem nav pieejami vairāki klientu apkalpošanas centra ikdienā sniegtie pakalpojumi.

VID Dobeles klientu apkalpošanas centrā elektrības padeves pārtraukumu laikā nav pieejama Nodokļu informācijas sistēma un tādēļ nav iespējams iedzīvotājiem izsniegt algas nodokļu grāmatiņas, dažāda veida izziņas, reģistrēt nodokļu maksātājus un veikt izmaiņas reģistrācijas datos, kā arī veikt kases aparātu, kvīšu, biļešu reģistrāciju. Tāpat nav iespējams sniegt praktiskas konsultācijas EDS lietotājiem.

Minētos pakalpojumus iedzīvotāji var saņemt tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā – VID Jelgavas klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 6, Jelgavā.

Elektrības padeves traucējumu laikā VID Dobeles klientu apkalpošanas centrā no klientiem tiek pieņemti visa veida dokumenti un sniegtas mutiskas konsultācijas.

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā iedzīvotāji var zvanīt uz VID informatīvo tālruni 1898, sūtīt savu jautājumu uz e-pasta adresi VID.konsultanti [at] vid.gov.lv vai vērsties ar jautājumiem jebkurā tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā. VID klientu apkalpošanas centru adreses pieejamas VID mājaslapā www.vid.gov.lv sadaļā Kontakti > Klientu apkalpošana.

VID pateicas iedzīvotājiem par izpratni un atvainojas par sagādātajām neērtībām.

29.05.2013.

Informāciju sagatavoja: VID Sabiedrisko attiecību daļa

Kontaktinformācija plašsaziņas līdzekļiem pieejama šeit.


Informācija presei