VID sadarbībā ar pētījumu centru „SKDS” veic VID klientu apkalpošanas kvalitātes pētījumu

 Publicēts: 16.10.2020. 12.39


Apakšsadaļu izvēlne

Lai noskaidrotu Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) klientu apmierinātību ar iestādes sniegtajiem pakalpojumiem nodokļu un muitas jomā, 2020. gada oktobrī un novembrī VID sadarbībā ar sabiedriskās domas pētījumu centru „SKDS” veiks VID klientu apmierinātības pētījumu.

Pētījuma ietvaros oktobrī un novembrī tiks aptaujāti vismaz 1000 muitas klienti –muitošanas speciālisti, preču importētāji, eksportētāji, tranzīta un loģistikas nozares uzņēmumu pārstāvji, pārvadātāji, privātpersonas, kuras saņem muitojamus pasta sūtījumus, u.c. Aptauja tiks veikta gan elektroniski, nosūtot aptaujas anketu uz e-pasta adresi, gan klātienē atsevišķos muitas kontroles punktos Latvijā, ievērojot nepieciešamos epidemioloģiskās drošības pasākumus.  

Savukārt, lai noskaidrotu tieši nodokļu maksātāju viedokli, tiks aptaujāti arī vismaz 1400 nejauši izvēlēti nodokļu maksātāji – saimnieciskās darbības veicēji, valsts amatpersonas, dažāda lieluma uzņēmumu vadītāji, grāmatvedības speciālisti u.c. Aptauja tiks veikta gan klātienē personu dzīves vietās visā Latvijā, gan elektroniski, nosūtot aptaujas anketu uz e-pasta adresi.

Tas nozīmē, ka oktobrī un novembrī nejauši izvēlēti VID klienti saņems savā e-pastā pētījumu centra „SKDS” vai VID izsūtītu uzaicinājumu piedalīties VID klientu apkalpošanas kvalitātes pētījumā un saiti uz aptaujas anketu.

Būsim ļoti pateicīgi, ja veltīsiet apmēram 15 minūtes un aizpildīsiet aptaujas anketu, jo mums ir svarīgs ikviens viedoklis par to, vai un cik lielā mērā mūsu klienti ir apmierināti ar VID sniegtajiem pakalpojumiem nodokļu un muitas jomā, kāda ir klientu saskarsme ar iestādi un kā mainās klientu apkalpošanas kvalitāte.

Vēršam uzmanību, ka visa aptaujas laikā sniegtā informācija tiks izmantota tikai pētījuma vajadzībām. Pētījumu centrs „SKDS” garantē pilnīgu respondentu anonimitāti un iegūto informāciju analizēs tikai apkopotā veidā.

Lūdzam uz anketas jautājumiem atbildēt atklāti un godīgi, jo sniegtās atbildes un ierosinājumi ļaus uzlabot mūsu sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Jau iepriekš pateicamies par izpratni un aptaujai veltīto laiku!