Vienotie valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centri

 Publicēts: 23.04.2021. 14.08


Apakšsadaļu izvēlne

Rūpējoties par klientu un darbinieku veselību un drošību, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no šī gada 3. decembra uz ārkārtējās situācijas laiku visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē gan VID, gan valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros. Visus VID pakalpojumus var saņemt Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

Aicinām izmantot Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) piedāvātos VID pakalpojumus:

  • iesniegumu pieņemšana par algas nodokļa grāmatiņu;
  • iesniegumu pieņemšana par iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu;
  • iesniegumu pieņemšana par VID identifikatoru un paroli EDS lietošanai;
  • gada ienākumu deklarāciju pieņemšana;
  • atbalsta sniegšana darbam ar EDS/atbalsts e-pakalpojumu sniegšanā;

Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru kontaktinformācija pieejama šeit.