Vienotie valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centri

 Publicēts: 02.12.2020. 14.27


Apakšsadaļu izvēlne

Rūpējoties par klientu un darbinieku veselību un drošību, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no šī gada 3. decembra uz ārkārtējās situācijas laiku visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē gan VID, gan valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros. Visus VID pakalpojumus var saņemt Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.


Šobrīd visā Latvijā darbojas 123 novadu nozīmes vienotie valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centri (VPVKAC), kuros iedzīvotāji var saņemt biežāk klātienē izmantotos VID pakalpojumus: gada ienākumu deklarācijas pieņemšanu gan papīra formātā, gan palīdzību, iesniedzot to elektroniski, iesniegumu pieņemšanu par elektroniskajām algas nodokļu grāmatiņām, iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu. Darbinieki VPVKAC var sniegt atbalstu un palīdzību darbam ar VID EDS, informējot un apmācot klientus VID e-pakalpojumu izmantošanā.
Tajā skaitā, darbojas deviņi reģionālās nozīmes VPVKAC (pašvaldības telpās strādājošie VID darbinieki), kur iestādes pakalpojumus sniedz VID darbinieki:

  • Smiltenē  - Dārza iela 3, Smiltenē
  • Tukumā - Talsu ielā 4, Tukumā
  • Aizkrauklē -  Lāčplēša ielā 1, Aizkrauklē
  • Valkā - Rīgas ielā 25, Valkā
  • Gulbenē - Ābeļu iela 2, Gulbenē
  • Bauskā - Uzvaras ielā 1, Bauskā
  • Alūksnē - Dārza ielā 11, Alūksnē
  • Līvānos - Rīgas ielā 77, Līvānos
  • Ludzā - Raiņa ielā 16, Ludzā.

Informācija par VPVKAC pieejama valsts pārvaldes pakalpojumu portālā “Latvija.lv” sadaļā Klientu centri”.