Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai iegādātos plombas, apkalpojošais dienests sagatavo un iesniedz VID iesniegumu par stingrās uzskaites plombu piešķiršanu, kurā norādīts darbības nodrošināšanai nepieciešamo plombu veids un skaits.
Iesniegumu var iesniegt :
klātienē VID klientu apkalpošanas vietā (skatīt www.vid.gov.lv sadaļā "Kontakti");
elektroniski:
- VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (dokumentu grupā: Darījumu apliecinošie dokumenti – Iesniegums par stingrās uzskaites plombu piešķiršanu);
- nosūtot uz e-pastu: vid@vid.gov.lv parakstītu ar drošu elektronisko parakstu;
nosūtot pa pastu - VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978.
VID jaunas plombas neizsniedz, ja nav iesniegts pārskats par iepriekšējo ceturksni.
Apkalpojošam dienestam jāiesniedz VID pārskatu par stingrās uzskaites plombu izlietojumu attiecīgajā ceturksnī līdz tam sekojošā mēneša divdesmit piektajam datumam. -
Samaksa par pakalpojumu
Apmaksu par stingrās uzskaites plombām apkalpojošais dienests veic ar pārskaitījumu pirms stingrās uzskaites plombu saņemšanas, bet ne vēlāk, ka 15 darbdienu laikā pēc iesnieguma iesniegšanas VID.
VID sniegto maksas pakalpojumu cenrādi nosaka Ministru kabineta 19.06.2018. noteikumi Nr.345 “Valsts ieņēmuma dienesta maksas pakalpojumu cenrādis”.
Norēķina rekvizīti:
Valsts kase
kods TRELLV22XX
konts LV26TREL2130056037000 (konta numurs ir norādīts VID izrakstītajā faktūrrēķinā) -
Pakalpojuma saņemšana
Valsts ieņēmumu dienests plombas izsniedz saskaņā ar apkalpojošā dienesta iesniegumu tā amatpersonai vai pilnvarotajai personai 15 darbdienu laikā pēc minētā iesnieguma saņemšanas.
Plombas apkalpojošā dienesta amatpersona vai pilnvarota persona, uzrādot pilnvaru un maksājumu uzdevumu var saņemt klātienē VID klientu apkalpošanas vietā (skatīt www.vid.gov.lv sadaļā "Kontakti").