Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Valsts ieņēmumu dienestā (turpmāk-VID) jāiesniedz iesniegums par sabiedriskā labuma organizācijas statusa piešķiršanu, iesniegumā norādot sev vēlamo veidu, kādā VID paziņos lēmumu par sabiedriskā labuma organizācijas statusa piešķiršanu. Iesniegumam pievieno aizpildītu veidlapu „Iepriekšējā gada darbības pārskats un turpmākās darbības plāns”.
Dokumentus VID var iesniegt:
- VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (https://eds.vid.gov.lv/login/– Dokumenti – No veidlapas – Informācija Valsts ieņēmumu dienestam);
- elektroniski, parakstītus ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu, nosūtot uz e-pasta adresi vid@vid.gov.lv;
- personīgi VID klientu apkalpošanas vietā (skatīt www.vid.gov.lv sadaļā "Kontakti");
- nosūtot pa pastu – Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldei Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978.
VID lēmumu par sabiedriskā labuma organizācijas statusa piešķiršanu pieņem mēneša laikā no iesnieguma iesniegšanas dienas. Ja tiek pieprasītas papildu ziņas un dokumenti, VID lēmumu par sabiedriskā labuma organizācijas statusa piešķiršanu pieņem mēneša laikā no papildus ziņu un dokumentu saņemšanas dienas.
Plašāka informācija VID tīmekļvietnē.Pakalpojuma saņemšana
Lēmumu par sabiedriskā labuma organizācijas statusa piešķiršanu paziņo, to nosūtot pa pastu vai informāciju par sabiedriskā labuma organizācijas statusa piešķiršanu publicējot VID tīmekļa vietnē (paziņošanas veidu iesniedzējs norāda iesniegumā).
Lēmumu par atteikumu piešķirt sabiedriskā labuma organizācijas statusu paziņo, to nosūtot pa pastu.