Valsts ieņēmumu dienests aicina uz attālinātu semināru, kas veltīts strukturēto e-rēķinu ieviešanai. Pāreja uz strukturētajiem e-rēķiniem ir apjomīgs projekts, kas skar ikvienu, kurš ikdienā strādā ar norēķiniem – uzņēmējus, grāmatvežus, finansistus un pašnodarbinātās personas. Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai šī pāreja notiktu pēc iespējas vienkārši un saprotami.
Seminārā informēsim par strukturēto e-rēķinu ieviešanas gaitu, normatīvo regulējumu, datu nodošanas kārtību Valsts ieņēmumu dienestam, kā arī par tehniskajiem risinājumiem un e-rēķinu apriti. Dalībniekiem būs iespēja uzdot jautājumus un saņemt skaidrojumus par praktiskajiem aspektiem.
Semināra programma
- “Strukturētie e-rēķini Latvijā: ceļā uz pilnīgu e-rēķinu ieviešanu un normatīvais ietvars” – Finanšu ministrijas Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Grāmatvedības politikas un metodoloģijas nodaļas vadītāja Arta Priede
- “Strukturētie e rēķini – aprite un iesniegšana VID” – Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas vadītāja Kristīne Ābola
- “PVN rēķina izrakstīšana e-adresē” – Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Otrā metodikas nodaļas vadītāja Daiga Kalniņa
- “E-rēķinu risinājums e-adresē” – Valsts digitālās attīstības aģentūras Koplietošanas risinājumu departamenta E-adreses nodaļas Sistēmu un biznesa procesu analītiķe Dace Ķelpe-Bērtiņa.
- “VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmas sadaļā "E-rēķini" un tās funkcionalitāte” – Valsts ieņēmumu Valsts ieņēmumu dienesta Informācijas tehnoloģiju pārvaldes Klientu pašapkalpošanās informācijas sistēmu daļas sistēmanalītiķis Jānis Urbāns