Klientu apkalpošana

 Publicēts: 26.04.2021. 11.10


Apakšsadaļu izvēlne

Rūpējoties par klientu un darbinieku veselību un drošību, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no 2020. gada 3. decembra visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē gan VID, gan valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros. Visus VID pakalpojumus var saņemt Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

  • Klientu apkalpošana Rīgā, Talejas iela 1, LV–1978
    •   Tālrunis Vides pieejamība Darba laiks
      Lietvedība

      67122555

      67122545

      Nodrošināta piekļuve personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā. P. 9.00–19.00
      T. 9.00–17.00
      C. 9.00–17.00
      Valsts darba inspekcijas pakalpojumi:

      konsultāciju sniegšana klātienē, t.sk. konsultācijas par iesniegumu noformēšanu.
      Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumi:

      visi iestādes sniegtie pakalpojumi, izņemot e-pakalpojumus un konsultēšana par pakalpojumiem.
    • Apskatīt Google kartēs   Apskatīt Google kartēs          Maršruta plānotājs

    • VID klientu apkalpošana ārpus Rīgas
      • VID no šī gada 3. decembra uz ārkārtējās situācijas laiku visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē gan VID, gan valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros. Visus VID pakalpojumus var saņemt Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

         

         

         

    • Diasporas klientu apkalpošana
      •   Tālrunis E-pasta adrese

        Diasporas klientu konsultatīvā tālruņa darba laiks:
        P.,–C., 8.15–17.00; Piektdien 8.15–15.45
        (pirmssvētku dienās darba laiku attiecīgi saīsina par vienu stundu)

        (!) Maksa tiek ieturēta atkarībā no Jūsu izvēlētā mobilā operatora un tarifa.

        +371 67122443 diaspora [at] vid.gov.lv
    • Lielo nodokļu maksātāju apkalpošana, Talejas iela 1, Rīga, LV–1978
      •   Tālrunis Vides pieejamība
        Izziņu pieprasījumi Starptautisko un lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas daļas uzskaitē esošajiem nodokļu maksātājiem

        67121958

        67121961

        Nodrošināta piekļuve personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā.
        Lietvedība 67122539

     


    SVARĪGI


    Vēršam uzmanību, ka saistībā ar specializētu struktūrvienību izveidošanu visā Latvijas teritorijā VID servisa un uzraudzības, kontroles un atbalsta funkciju pilnveidošanai ir iespējams, ka nodokļu maksātājs, kurš pēc teritoriālās piederības ir reģistrēts, piemēram, VID Liepājas klientu apkalpošanas centrā, saņem informācijas pieprasījumu no VID klientu apkalpošanas centra Rīgā, Daugavpilī vai kādā citā Latvijas pilsētā. Neskaidrību gadījumā nodokļu maksātājam telefoniski jāsazinās ar saņemtās vēstules paraksta zonā norādīto vēstules sagatavotāju.


    Nodrošināta piekļuve personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā.

    Nodrošināta piekļuve personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā.

    https://www.vid.gov.lv/sites/default/files/ikona2.gif

    Personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā, un personām ar bērnu ratiņiem nodrošināta izsaukuma poga VID darbiniekam.