Klientu apkalpošana

 Publicēts: 15.11.2021. 14.13


Apakšsadaļu izvēlne

Valsts ieņēmumu dienests (VID) klātienē apkalpo klientus “zaļajā režīmā”. Tas nozīmē, ka gan VID darbinieki, gan klienti var sniegt un saņemt klātienes pakalpojumus tikai ar derīgiem sadarbspējīgiem vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātiem. VID pakalpojumi klātienē pieejami Rīgas klientu apkalpošanas centrā, Talejas ielā 1, kā arī tajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, kur tiek nodrošināts “zaļais režīms”.

Klātienes apkalpošana Rīgas klientu apkalpošanas centrā Talejas ielā 1, Rīgā notiek pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005.

Ierodoties klātienē, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātam.

Tie iedzīvotāji, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta, visus VID pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

VID klientu apkalpošanas vietās ārpus Rīgas klientu apkalpošana klātienē pagaidām nav atsākta. Tiem iedzīvotājiem, kuri bija pierakstīti uz konsultāciju laikā pēc 15.novembra, pieraksts saglabājas – tas tiks pārcelts uz brīdi, kad VID atsāks klātienes klientu apkalpošanu arī ārpus Rīgas.

  • Klientu apkalpošana Rīgā, Talejas iela 1, LV–1978
    •   Tālrunis Vides pieejamība Darba laiks
      Lietvedība

      67122555

      67122545

      Nodrošināta piekļuve personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā. P. 9.00–19.00
      C. 9.00–17.00
      VID rakstiski sagatavoto izziņu pasūtīšanai  

      67120000

      Valsts darba inspekcijas pakalpojumi:

      konsultāciju sniegšana klātienē, t.sk. konsultācijas par iesniegumu noformēšanu.
      Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumi:

      visi iestādes sniegtie pakalpojumi, izņemot e-pakalpojumus un konsultēšana par pakalpojumiem.
    • Apskatīt Google kartēs   Apskatīt Google kartēs          Maršruta plānotājs

    • VID klientu apkalpošana ārpus Rīgas
      • Ārpus Rīgas VID pakalpojumi klātienē “zaļajā režīmā” ir pieejami šādos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros – Ludzā (Raiņa ielā 16), Preiļos (Kārsavas ielā 4), Smiltenē (Dārza ielā 3), Valkā (Rīgas ielā 25), Gulbenē (Ābeļu ielā 2), Alūksnē (Dārza ielā 11), Balvos (Partizānu ielā 14), Tukumā (Talsu ielā 4) un Bauskā (Uzvaras ielā 1). Šis saraksts var mainīties gadījumā, ja vēl kāda pašvaldība uzsāks apkalpošanu “zaļajā režīmā”. Tādēļ par iespēju saņemt VID pakalpojumus arī citos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros iesakām iepriekš telefoniski sazināties ar konkrēto pašvaldību.

        Ierodoties klātienē, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātam.

        VID klientu apkalpošanas vietās ārpus Rīgas klientu apkalpošana klātienē pagaidām nav atsākta. Tiem iedzīvotājiem, kuri bija pierakstīti uz konsultāciju laikā pēc 15.novembra, pieraksts saglabājas – tas tiks pārcelts uz brīdi, kad VID atsāks klātienes klientu apkalpošanu arī ārpus Rīgas.

        Tie iedzīvotāji, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta, visus VID pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

    • Diasporas klientu apkalpošana
      •   Tālrunis E-pasta adrese

        Diasporas klientu konsultatīvā tālruņa darba laiks:
        P.,–C., 8.15–17.00; Piektdien 8.15–15.45
        (pirmssvētku dienās darba laiku attiecīgi saīsina par vienu stundu)

        (!) Maksa tiek ieturēta atkarībā no Jūsu izvēlētā mobilā operatora un tarifa.

        +371 67122443 diaspora [at] vid.gov.lv
    • Lielo nodokļu maksātāju apkalpošana, Talejas iela 1, Rīga, LV–1978
      •   Tālrunis Vides pieejamība
        Izziņu pieprasījumi Starptautisko un lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas daļas uzskaitē esošajiem nodokļu maksātājiem

        67121958

        67121961

        Nodrošināta piekļuve personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā.
        Lietvedība 67122539

     


    SVARĪGI


    Vēršam uzmanību, ka saistībā ar specializētu struktūrvienību izveidošanu visā Latvijas teritorijā VID servisa un uzraudzības, kontroles un atbalsta funkciju pilnveidošanai ir iespējams, ka nodokļu maksātājs, kurš pēc teritoriālās piederības ir reģistrēts, piemēram, VID Liepājas klientu apkalpošanas centrā, saņem informācijas pieprasījumu no VID klientu apkalpošanas centra Rīgā, Daugavpilī vai kādā citā Latvijas pilsētā. Neskaidrību gadījumā nodokļu maksātājam telefoniski jāsazinās ar saņemtās vēstules paraksta zonā norādīto vēstules sagatavotāju.


    Nodrošināta piekļuve personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā.

    Nodrošināta piekļuve personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā.

    https://www.vid.gov.lv/sites/default/files/ikona2.gif

    Personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā, un personām ar bērnu ratiņiem nodrošināta izsaukuma poga VID darbiniekam.