Cena
Bezmaksas
Izpildes termiņš darba dienās
-
Uzzināt vairāk
Saņēmējs
Jebkura persona
Saņemšanas ierobežojumi
-

Iesniegumu, sūdzību, pieprasījumu izskatīšana un atbildes sniegšana.

Procesa apraksts

  1. Pakalpojuma pieprasīšana
    Fiziska persona iesniegumu, sūdzību, pieprasījumu Valsts ieņēmumu dienestam (turpmāk-VID) var iesniegt:
    - VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (https://eds.vid.gov.lv/login/– Dokumenti – No veidlapas – Informācija Valsts ieņēmumu dienestam);
    - izmantojot oficiālo elektronisko adresi (e-adresi);
    - nosūtot e-pastā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu uz e-pasta adresi vid@vid.gov.lv;
    - klātienē jebkurā VID klientu apkalpošanas vietā (klientu apkalpošanas vietu adreses ir norādītas VID tīmekļvietnē sadaļā "Kontakti");
    - nosūtot pa pastu.

    Juridiska persona un fiziska persona, kura veic saimniecisko darbību, iesniegumu, sūdzību, pieprasījumu Valsts ieņēmumu dienestam (turpmāk-VID) var iesniegt:
    - VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (https://eds.vid.gov.lv/login/– Dokumenti – No veidlapas – Informācija Valsts ieņēmumu dienestam);
    - izmantojot oficiālo elektronisko adresi (e-adresi);
    - fiziska persona, kurai nav pieejams VID EDS/e-adrese (līdz tās reģistrēšanas brīdim) nosūtot pa pastu.

  2. Pakalpojuma saņemšana
    Persona atbildi var saņemt atbilstoši iesniegumā norādītajam saņemšanas veidam:
    Klātienē VID klientu apkalpošanas vietās (skatīt www.vid.gov.lv sadaļa 'Kontakti").
    Elektroniski:
    • VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā;
    • uz oficiālo elektronisko adresi (e-adresi);
    • uz pakalpojuma saņēmēja norādīto e-pasta adresi.
    Pa pastu uz pakalpojuma saņēmēja norādīto adresi.
    Telefoniski.